<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 1月 29, 2005

昨晚,去kowloon bay順便同呀karen出來飲野(仙跡岩)...在我們言談之間-.-我覺得karen好有洪興十三妹feel...haha..佢有推跌餐牌,連言行舉止都...勁呀沙膽儀!!!!!!!
之後我地去左玩photohunt,真係估佢唔到...原來沙膽儀咁勁架!幾乎比佢搵唒D錯處...我地仲有得留record tim...我地!?應該係佢...我都冇乜出個手玩...-_-我睇唔到有乜dfference..anyways it was fun ^^

3 Comments:

Blogger 澄 Sky said...

she isn't my girlfriend -.-
B is going to be a real lowb b

btw...b should go back hk -.-

9:16 下午  
Anonymous 匿名 said...

oh...who is Karen?
a new (girl)friend?

2:34 上午  
Blogger 澄 Sky said...

who are you...-.-

leave your name pls -_-

she is one of my best friend =/=

12:45 下午  

發佈留言

<< Home