<澄's voyage: 又一日
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 6月 01, 2005

又一日

結果,琴日我係無執到個櫃,因為之前o個晚執埋lu~
之後琴日就同阿林o係屋企打winning~ 打左幾鋪已經覺得好悶-.-"之後就打gameboy advance既mario 賽車...阿林仲話兩個傻佬係到打埋D舊game =.= 不過我地都覺得幾好玩既.


之後我地就出左去食飯. 中途見到間水族館入左去睇,哇~!第一次見到咁大條清渡夫同埋見到D好細條叫做BB魚既魚好cute架不過實好易養死.

食完飯後就行左去太湖花園對面個運動場睇人踢波....但係無野圍住個足球場既關係所以D人一踢個波出界就有排執搞到踢一陣就停一停...所以我地睇左陣波就走左lu.

之後去左大埔中心睇碟同去左吉之島想買D野食...買唔到之後就去左百佳買,買完後就行左去海濱公園傾計-.- 估唔到見到D人已經係到練龍舟最好笑係o個度有D地方有工程進行緊所以有D帶攔住D人唔俾人入去點知有個師奶行埋去撕開條帶然後就走左入去-.-個師奶好勁~之後就返屋企lu

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

下次你地會多一個人

就係我了

-- Lun

9:28 下午  
Blogger 澄 Sky said...

then will be fun $

1:26 上午  

發佈留言

<< Home