<澄's voyage: 藍色=.=
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 6月 18, 2005

藍色=.=

琴日才羅左D Fullmetal Alchemist比polly 同去仙跡岩飲野今次叫左杯隨便...頂~又係比杯藍色既物體比我-.-好無奈...我諗又係藍色天鵝鳥應該無錯啦wa...又係o個陣味...我叫o個陣都心諗佢又會整返呢杯野比我=.=我叫咁多次隨便都係中呢杯野究竟係黑仔定係好運呢?

exactly this colour !

之後polly又問D waiter whats the rule for them to make this drink -.-
個waiter話depend on the colour of the shirt that i wear...我頂.....唔通我次次都wear同一件衫咩=_=...個bartender玩野呀~! then 個 waiter 又話如果我下次唔想要返呢杯藍色既物體可以叫o個陣時講比D waiter 聽 -_- 頂...咁叫'mic'無哂 [隨便] 既意思 ? 真係比佢吹脹...

之後,陪佢買衫.我D眼光真係唔錯 +_+

then back home lu ~ 大中實在太悶啦啦啦啦啦啦啦啦

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly:

係我眼光唔錯咋~~

1:21 上午  
Blogger 澄 Sky said...

-.-
i choosed the purple colour ~
and u choose white wor..

4:22 下午  

發佈留言

<< Home