<澄's voyage: 禮拜六~~
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 7月 16, 2005

禮拜六~~

今日一早出左大埔墟等埋阿姨去睇椅子
諗住買張買張椅子因為坐o係張床度用pc 都唔係好舒服
不過都搵唔到啱心水既~

之後去左圖書館整返張圖書證...
點知...佢話我爭佢$7.5 -.- 話我之前冇遲還書冇俾番錢佢 . 爭左佢七年-_-.....其實七年前本書已經還左...錢都還埋,o個陣仲寄埋封信黎叫我還錢如果唔係最高刑罰坐三個月監~哈哈哈哈哈
佢話唔比錢就唔幫我整證
咁冇法啦...比左佢

夜晚落左留下食飯~ 我叫左碗白粥食...唔知點解我好鐘意食留下富苑D白粥
個西檸軟雞唔錯 ^_^ 雖然係普通既雞扒 但個汁幾掂~
之後同細妹去文具鋪買野~諗住返屋企既時候突然見到部夾公仔機
平時都唔點留意既
諗住玩下野玩下
點知玩左$3 就夾到 2個公仔 XD
哈哈哈哈哈~

之後輸左$10 XD
不過好好玩 !

0 Comments:

發佈留言

<< Home