<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 1月 18, 2006


頂你地唔好執野~笨
鋪鋪淨係我d野唔見,雖然係小野,但係次次都係咁.
我係嬲你地呢d人唔執野,見到d野跌左又唔執.
有冇理由次次都係我舊野跌? 我次次都執,好啦今次個座都冇埋.
唔通舊野自己飛左呀?
問你地個個又話唔知, 但係舊野又自己插係到...咁真係有人唔小心整跌左舊野,然後又唔執番個座啦.............................................
你d野又識自己執wor,好野呀你地.

講完又發我脾氣, 你地好野呀

0 Comments:

發佈留言

<< Home