<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期二, 11月 28, 2006

今日一早食早餐既時候...我食左蛋呀! (當然我唔覺會有乜事)

但問題隨後發生.....我去埋單既時候....發現一些已經煎定既蛋...

其中我發現有二,三 隻...真係好紅-.- 紅到我都有d驚. 我諗我應該唔會中招wa..


今日返屋企o個陣...架船停左係個海港既中心一陣,真係幾正,當時我真係想唔該你停多陣 ~ d 海風太正了!

然後坐271, 真係頂唔順 =.= 有2 pairs 情侶係我前面 , 1 pair 於此時咬耳仔咀來咀去, 另1 pair 個女仔又印鼻油又幫個男仔'吱'暗瘡...yah..it's romantic...probally ......haha...

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

POLLY:
..........

9:35 下午  

發佈留言

<< Home