<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 3月 18, 2007

而家d天氣越來越怪-.-

可以一日凍一日熱...世界末日應該不遠了...我諗我地呢代既人應該好有機會見到呢日既來臨

來緊既夏天實好熱...越熱d人就越開冷氣...咁咪更多熱空氣排出,條街就變得更焗同熱

其實,大家都要盡量開少d冷氣=.= 有時無需要真係唔好開太凍



而家越來越覺d人食煙....定係我心理作用呢?

其實禁左佢咪仲好!! 又唔係對身體好 , 害己之餘又害埋人 . 有人又會埋怨,我食煙係我既自由,你

係咪打擊我既自由先. 首先, 食煙有乜好? 第二 , 自由 ? 咁你係咪阻礙別人呼吸新鮮空氣既權利

呢?

一樣既無好處 , 又影響別人既事 . 點解咁多人會做呢 ? 奇怪...奇怪....

0 Comments:

發佈留言

<< Home