<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期四, 7月 19, 2007

既然決定左就唔好問人啦 ... - -"

都唔知你地點諗既...又話去呢到又話去o個到..


講返上個禮拜所謂既tea puffet...講真我係好多謝人地請埋我去... 但一定唔會有下次囉

我唔係怪任何人, 只係去到時,叫我坐埋兩個完全唔熟既人隔離. 然後仲要不斷聽所有人講埋d同自己毫不相干既事. 心情可以愉快嗎?? 係...我唔應該擺哂d "情緒"落塊面到. 之但係我都唔想架 - -"

我已經盡力融入當中既 "氣氛" 但唔多成功囉 又無人同我講野 - - 講既話題又答唔到嘴

一邊又謙虛地訴說自己家人的成績不濟也進了中大

那邊箱又不斷誇讚我家細妹教得佢個仔好...

另一面又.....

- -" 完全溝通唔到囉


食左d乜 ?
1. 食物質素好普通
2. 價錢相當高
3. 食物款式極少
4. 心情不佳因而沒有拍下所吃的食物

花ざかりの君たちへ ~イケメン♂パラダイス~

劇 名:花ざかりの君たちへ~イケメン♂パラダイス~
.h3LGL+l#{k-m
w)z IB&O[4DS,k:Ap%P-@中文名:花樣少年少女 / 偷偷愛著你
JQHO]De4R|+vq
\.X

電視台:富士電視CXTVBNOW 論壇)hk bE/sq:|

;aR3A5|v T hG_首 播:2007-07-03 週二(火) 21:00

演 員
yt#},M"dVwww.tvbnow.com
"gH"ie(tpgOA}TVBNOW 論壇芦屋瑞稀/堀北 真希 佐野泉/小栗 旬 中津秀一/生田 斗真 難波南/水嶋ヒロ 萱島大樹/山本裕典 関目京悟/岡田将生 中央千里/木村了 天王寺恵/石垣 佑磨 オスカー・M・姫島/姜暢雄 神楽坂真言/城田優 花屋敷ひばり/岩佐真悠子 原秋葉/紺野 まひる 椿/松田聖子(特別出演) 梅田北斗/上川隆也
r6Cd:TP(qLp6q*q+}oM
e/Did


}K jza,c○  主題曲
aPrg*} z!x.C$_www.tvbnow.com
MC3},cIS5FgJPEACH/大塚 愛
M$E0D mV`%ofvb7lTVBNOW 論壇www.tvbnow.com6w1ss#r[Jc:i

kM B:b
E)r#j
○  片頭曲www.tvbnow.com&HQ1P"AA4s$`od

e#eIw U+@在全球每一個角落 都可以睇到TVB劇集1イケナイ太陽/ORANGE RANGE(橘子新樂園)



講真開頭係完全無興趣睇呢套劇 - -" 台灣已經一早有人拍左 (對台灣那套更加毫無興趣)
開頭諗住睇下第一集點....點知既然覺得好睇 -.- 我自己都估唔到...堀北 真希...呢套幾好. 當然我無乜點睇佢之前既戲...所以可能佢之前既戲都好好wa ...

仲有向牛牛許愿~Love&Farm~ (睇左第一集唔會再追 - -" 見係拍鄉下我先睇下...但係感覺套劇好慢...好慢.....), 爸爸與女兒的7日間 (見有新垣結衣所以想睇), 螢之光 (綾瀬 はるか(綾瀨 遙) & 国仲 涼子(國仲 涼子) 見有國仲所以想睇 ...不過佢唔係主角 -.-" 無法啦 ... ), 峰壁雙姝傳、峰女壁女 (有伊東美咲(伊東Misaki) 同 深田恭子 我諗唔會太差wa ...), First Kiss 初吻 (今季月九劇...未睇)
睇完再講啦 ~~

睇黎真係要物色下新blog..好似好亂咁

0 Comments:

發佈留言

<< Home