<澄's voyage: MK, TST
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 9月 03, 2007

MK, TST

Sat 買既茶... 左面既名..又令我再用番以前用個既msn名 :D

右 - 所謂既blueberry flavor 同平時加左d乜鬼生果味既 0 calorie 水一樣 - -" 不過今次加左落茶到
又係聞落就有香味十足既.blueberry 囉.... 好唔好飲? 你飲過o個d 0 calorie 水既話...就會知道 呢隻既味架啦 :)
左 - 唔...需然係今日飲...但我真係唔多記得有乜特別...

今日坐bus食既野 $7 唔真係好便既 lunch...

不過...加埋之前上面未飲既天晴....哈哈哈哈哈...lunch成本當堂上升左 XD
今日買既....wow...俾屋企人知既話...實話我 XD
仲買左隻 合約情人dvd既 ... 夠竟屋企部野睇唔睇到呢... 唔鬼記得中國既區碼係咪同HK一樣 ?_?
家中既dvd機係一部超有性格既機 XD 唔係正版都播唔到既 (印象中...佢淨係試過好聽話咁俾我播過華仔同Ayu既老翻演唱會)
唔得仲有電腦 :)
國產既dvd機真係老翻又得乜區既碟都得 - -" 超勁


今日去到信和發現d日版cd平左 -.-" 夠竟係我太耐無去定呢家平左呢???
咁以後都唔駛訂啦 - -" 而家d後生仔女原來咁鬼方便既 ~

still fail to upload videos to blog -.-"
the size is too big ??
I'll keep to try it

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home