<澄's voyage: Coffee power + memory of primary sch
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期五, 10月 19, 2007

Coffee power + memory of primary sch

續下面那一篇...

以前那畢業旅行...說真的...我已不太記得了

記得...在一大班人行回去房時......隔離班最曳那幾個...不斷那起石頭去攻擊一條青竹蛇
(當時小學的知識...對生物的認識只來自當時成日看的 變變變生命力...)
(而家想去都唔知係咪...不過既然係青色...應該無錯...)

當時既我地還討論緊那是甚麼的時候... 那班友仔已經... KO左條蛇 - - 我印象中...條蛇好似血都出埋

好似有晚係燒野食的...定我記錯呢? 定係中學o個陣 ? (好明顯小弟既記憶出現問題-_-)

我記得那晚落雨添...結果無得燒... (d 野食點 ?) ... 算啦好似係...中學既event 黎喎...

算講第二件事~

那陣無電視, 一係過去隔離房玩uno (兩間房連住的...只要開門就過到去) 因為有人帶gameboy.....一係一個玩gameboy..另一個拿住電筒照住對方玩 XD 哈哈..點解 ? 因為那時規定唔知9定10點要熄燈..d老師會過黎睇下我地呢d小學雞有無訓覺.... 真係玩到傻...我仲記得玩到無電...唔係game boy...係個電筒 -.- 於是去換電再玩

那陣水都要自己煲... 問題就來了... 成班o靚仔永遠朝早去左玩....

水 ? 咪夜晚先煲囉... 結果... 夜晚有水......不過係熱水... 無心情飲....

到朝早...d 水一人一杯都無埋...

個個趕住起身... 又無人煲...

所以...那度的賣飲品既機係極度受歡迎的...... 最搞野係... (如果我無記錯...)賣10樣飲品...差不多8 樣 係 某牌子既...coffee...or 成部機都係 coffee... 就算你咁Coke..都出 coffee 比你...

驚死你唔夠精神咁 - -" 係咁既情況...我就謂有飲coffee黎解喝 ... (當然解唔到啦...不過無水飲...)

印象中有同學頂唔順水都唔煲要飲水喉水 (有陣味的...)

所以那幾日...晚晚都無咩點訓 - -"

番到屋企好似病左...

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home