<澄's voyage: 星期日~[haha好低B既title]
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 6月 26, 2005

星期日~[haha好低B既title]

今日D天氣都從係好唔穩定,下午同屋企人去左大中我諗住買對白色既拖鞋,好耐之前已經想買但搵唔到'arm'心水既,之後經過萬寧阿媽買染hair d dye ~ then 我玩野咁話我想買隻purple黎染,點知佢地又好贊成咁~ lol -.- 最後就緊係無buy la -_-

之後就企係萬寧出面等佢地睇衫,竟然撞到傻妹個妹-.- [啊啊..我又唔鬼記得佢個名] 見到佢o個陣我直頭呆左 0_0 哈哈太耐無係街上撞到人,之後我同佢就對住對方傻笑~
haha =.= 有D傻仔feel,但都唔知點解咁好笑
佢同個friend一齊所以我地無講野,揮手講byebye~ 就算lu
then -.- got crazy of sths
shit...all about money bull shit ~ gtfo money.



then we went to 百佳 -.- i said lets make sushi today....and we bought some of the food for making sushi $...however...when they called me to have dinner...thats not sushi ............... they said: we dun have sushi rice. T_T sigh...how come !?

so i am going back to my maplestory life again T_T
come and play with meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

你唔傻咩?對住人奸笑~~ 想嚇史死人咩?
---fish

11:42 上午  
Blogger 澄 Sky said...

-.- fish is younger sis or elder sis ?

12:48 下午  

發佈留言

<< Home