<澄's voyage: the best of youth 燦爛人生
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期二, 7月 19, 2005

the best of youth 燦爛人生

前幾日睇報紙介紹 -the best of youth 燦爛人生-

係一套意大利片黎既. 好似片長係6小時 XD 哈哈哈 ~ 睇完實呆滯左-_-
好似話會分開兩部份上. 三個鐘一次
但真係幾想去睇.
好耐都冇乜戲令我有衝動去睇.

都係直接paste 個介紹上黎

故事摘要

橫跨四十年,由動盪的六十年代至今,把意大利多件重大歷史事件化成六小時的家族史詩式電影。《燦爛人生》根據真實事件改編,劇情扣人心弦,60年代佛羅倫斯大水災,西西里人對抗黑手黨,70年代都靈市的藍領工潮,80年代米蘭市的學生運動及恐怖襲擊事件,與及90年代在米蘭復興國家的風潮,歷史將會不斷重演,天災也會繼續發生,《燦爛人生》不只讓觀眾重溫這40年來意大利的歷史,更令他們反思現今的社會百態。

故事講述兩位意大利青年的一生,主角尼古拉及馬迪奧兩兄弟,最初他們有著共同的夢想,喜好及人生目標。但當他們遇上了遇上精神病少女佐珍之後,兩人的人生觀完全改變。兄長尼古拉決定做個精神科醫生,而弟弟馬迪奧則決意放棄學業,做個除暴安良的警察。

但之後比我發現原來係出左DVD 架 !!!!!!!!!!
YESSSSSSS
究竟去戲院睇定買來睇好呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home