<澄's voyage: 31-8-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 8月 31, 2005

31-8-05

話咁快就八月尾啦...

同一時間就到我最喜歡既秋天-.- ~~~

琴晚,我隻大佬黎搵我 -.- (唔好以為有鬼)

基本上, 我會叫我隻狗做...charlie, charlie仔, 查理仔(中英文讀音係唔同架~!), 查理'代'(高音d), 大佬, 死仔, 衰仔, 死仔包, 靚仔...可能仲有...不過一時之間諗唔到

講返琴晚先...其實以前都試過幾次....夜媽媽突然跳上我張床到-.-...之後整我...係咁lick我隻手,逼我同佢玩咁又坐埋起度,咁咪同佢玩下law,但我既直覺話我知...應該仲有d野既......無錯~! 就係整醒我...幫佢執......地雷(feces, i guess everyone know it la)-.- 哈哈哈哈哈...我執完之後佢就走左去訓...............真係唔知好嬲定好笑-.-""" 搞到我想同佢玩...但又走去訓唔show我, 真係打完齋唔要和尚-__-"""""

最慘係次次搞到我想同佢玩但佢又唔show番我

架車好型~ but never see it in hk D:



日本人發明了神奇電視機

電器生產商Sharp公佈,已成功研製下圖的電視機,只須要將一面鏡子置於電視旁(例如90度角),鏡子裡面的影像將會是另外一個頻道的畫面(可自選的),那麼便可欣賞2個不同頻道的節目,真神奇!

資料來源:日本朝日新聞 (2005.07.15)
but...u need to buy a big mirror next to it -.- why dun u buy 1 more tv-.-" actually....its useless to watch 2 programmes together...


惠康平通街=.=

0 Comments:

發佈留言

<< Home