<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 2月 18, 2006



琴晚去睇左呢套drama show :) 黎做theater report
《你談情.我說愛》- "LOVE-IN"
內容:


《你談情.我說愛》"LOVE-IN"- 藝棚創作

或許我們在舖張你的過去,或許我們在泄露你的將來
徘徊在過去現在將來,
繾綣於愛情接力時代,
色放夢醒情不再,
追逐跌墮還是愛。

一對舊相好,細數哥情妹愛話當年,悔恨春天遲來憾終生。一對老夫妻,太太迷上網絡婚外情,丈夫偷想當年意中人。三個同屋麻甩佬,一個唯恐天下少女不盡媾,一個篤信愛情一對一,一個世紀絕種好男人。四個烈女荳蔻年華,一個求神占卦問前「情」,一個愛後餘生放不低;一個追趕愛情誓奪盃,一個原地踏步怕地雷。五個少年十五十六時,一個擅長暗戀,一個同性戀,一個怕失戀,一個染上畸戀,一個生無可戀。

十五個男女交織出的愛情故事,你追我避,你纏我脫,彼此都困在一個「情」字的枷鎖裡。他們遇過的,愛過的,失過的,或許是你曾刻骨銘心的,或許是你明日將要承受的。

小弟只能用一個字黎形容""
如果真係要批評,個人認為只可以話劇情散左少少 ,演員做得好好 GOOD SHOW :)
搞到我好想睇多d添. 睇完show之後
琴晚就搵polly姐,阿lun去吹水. 傾到點幾,之後去polly到教佢打機...=.=" 真係好痴線...但係o個陣時仲未felt到好累,行番屋企o個陣見到成班飛仔飛女o係seven仔-.-" (定係叫夜青會好d呢?哈哈不過...我都好夜先番屋企XD哈哈哈哈哈)仲見到d差佬-.-" 哈哈...之後我仲買左份報紙...咁早買報紙都係第一次哈哈.然後番到屋企沖完個涼就死左lu.

0 Comments:

發佈留言

<< Home