<澄's voyage: O.o ho sleepy ar !!!
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 3月 29, 2006

O.o ho sleepy ar !!!

今日再嘗試睇波-.-"
哈哈...上o個幾次set 左 alarm clock 都無睇到~
今次真係好想睇.
Ac Milan vs Lyon
雖然得Kaka我鐘意...


希望AC唔好打守勢波啦...如果唔係真係浪費哂我既energy.
(而家已經好sleepy z_Z,隻眼d紅根都出哂黎)


気分上々↑↑- mihimaru GT 3/5/2006
又出新碟-_- 真係幾快
日本singers真係好識搵錢,成鬼日限量版又普通版, 有時仲限量特別版=.="
最近o個次令我有深刻印象就係倖田來未 (koda kumi)連續12 weeks 出細碟-.-"

講真我唔覺得特別好聽,最記得好似有首叫butterfly.
睇過佢d MVs -.-" 真係絕大部份賣弄性感
不過avex真係擺明力谷佢

我仲記得已前好like Ayu (濱崎步)
不過自從unite!之後已經冇再聽佢lu -.-" 哈哈...我到而家都未拆呢張single XD
覺得佢無哂以前d感覺...
最記得就係佢成日出remix -.-" 仲好似係一次出幾隻
我都有佢一隻remix既...好彩o個陣時無買齊咁多隻remix -.-"
佢隻A BEST精選應該係我咁耐已來最貴既碟...因為係日本版or限量版既關係(已經唔記得係日本版or日本限量版)
仲記得o個時呢隻碟同宇多田光隻精選鬥銷量. 最後輸鬼左
我仲記得當我買到之後行過旺角信和好似出左隻特別限量版...當堂呆左 O.O"


今日上QA...真係麻煩啦...我發覺我個腦run得好慢...莫非真係太耐冇計maths之禍O.o


好耐都冇打咁長既post~

0 Comments:

發佈留言

<< Home