<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 6月 26, 2006

有時房自己都唔多明, 做好人係咪真係好呢.講真做衰人真係好易做好人真係好難.

點解唔可以比番D私人空間我呢? 我已經睇波都唔咁較大聲.乜都就得就盡量就. 次次睇親波都煩住哂.明知自己既脾氣惹人討厭.點解唔去改下呢? 我次次都講定我今晚會睇波唔好煩我但你次次都係會煩我,一係就攪到我一路睇一路驚會整醒你地.係呢d係關心但係我已經覺得越來越討厭.當然每次過左之後我都會冇野但係再係咁我真係覺得好討厭.成人淨係針對我肥.我冇所謂我係肥咁唔通我話減肥聽日就瘦到?唔通我睇到四點幾落街跑步呀?唔通我訓到八點就起身呀?唔通我唔夠訓去訓午覺?我唔訓午覺唔係因為我話我唔想訓而係因為我驚比你鬧,我已經波都冇得睇直播要上網睇.咁鬼唔舒服仲要受埋D咁既氣.

打完篇野氣都下哂

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly~
wa~太開心..終於有中文睇...

算吧啦..個個屋企都係咁煩的..
我地可以做既就只有忍~
你都要記住個晚你同我講過既野呀
我己經tring my best~

7:10 下午  

發佈留言

<< Home