<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 3月 26, 2007

今日無返學 ! 好似好懶咁...at least 我做左份essay呀 :) (what an excuse!)
收到份result真係happy到狂叫 (應該話大叫...斯文d好)
雖然唔算高分, 但起碼無浪費到$ 1.5k
睇翻d deadline...我得翻兩個week到黎做profolio...不過無乜點做過-.- 睇黎...
我諗我會auto day-off 一日黎趕下份野...哈哈


又d/l兩套日本電影, 分別係Rough and Tada,kimi wo aishiteru




不過呢個禮拜實無時間睇...仲有一份HW 同 paper要交...真係無時間....雖則份paper next mon 先交不過我好想friday or saturday之前搞掂佢...應該要wed 之前添...如果唔係無得print =.=....不過d notes 係哂locker...所以明天先開始諗吧...照計我都係做日本drama o個條....起碼對有drama不過唔知啱唔啱駛姐...希望無問題啦

0 Comments:

發佈留言

<< Home