<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期二, 5月 29, 2007

今日去考試先知..

竟然...可以比tips比到咁?? 根本已經唔係tips... 係直頭講埋比你聽考乜

仆你個街啦~ 咁考黎做乜??? 不如唔好考人人同分呀~ 好唔好??

我真係越讀越灰...乜都係 tips ... tips...tips... 痴線架!!! 你最好fail埋我 , 我叫你FAIL我呀 !

頂你個肺, 咁人人唔駛讀書啦, 你比張notes我, 我同你copy writing 哂落份exam paper到呀笨!



有無搞錯....我最唔明係一個講...另外既lecturers又完全唔講

咩叫公平??? 而家個feel唔嬲...係好無奈既feel...

我咁耐都無試過老師比所謂既tips可以比到咁...

0 Comments:

發佈留言

<< Home