<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 5月 06, 2007

tried this Yuzn Green Tea ~ 袖子綠茶...味道很淡很淡..
opps..相片倒轉了
ate pizza yesterday..this one is free for us :)
因為佢竟然落錯單...結果等左好耐又黎多個..我地之前已經食左...
個waiter話請我地食

最後..我地叫既都有黎...
o個陣間黎張枱d人都走 -.-" 但我地d野先剛剛來齊...
之後又勁多個waiter想放野落我地張枱 -_-" 睇黎佢地d 單亂哂

0 Comments:

發佈留言

<< Home