<澄's voyage: -.- wing wing DAY
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期五, 5月 04, 2007

-.- wing wing DAY

Burning the midnight oil...

無啦啦就通左頂啦 -.-" 其實,做做下都估到...一篇咁既野 太難吹到1500字. 我應該揀錯左topic做啦......真失敗. 好彩呢家都死到份野出黎. 而家7:15am 平時既我已經出左門口, 上車搵緊周公. 而家仲係到...

大家都應該估到啦!! 我走左個堂去, 一陣番去交份野就走lu...其實,lecturer 都話最遲5:30交. 咁咪即係叫我地唔好番姐 - -" (籍口黎姐 XD haha ) 今堂又係present. 所以無新野教....而下晝o個堂, 我已經唔記得我用哂quota未...真係諗唔起...而家一係仲有一次quota, 一係就無.... -.- 唔理咁多...我都走埋佢. 你有種就出warning letter啦 - -" 照計唔會wa... 我諗仲有一次既...諗下先.....LOL 竟然比我搵到張之前自己計無番既紙 ! 不過,呢張野都唔係好update...都係同頭先估計一樣...1 more quota or none...



今日已經決定...交野 > 去festival walk買書 > 番屋企 睇下一陣番到去頂唔頂得順啦 = =" 而家都wing wing 地


A good place i found in college, seems no people will stay at here. However, I don't have much time to go to there.....不過sem尾先留意到 = = 雖然無人, 但有閉路電視呢...
基本上成個college 都有好多....呢個世界............防人之心不可無


Can you find the special thing in this photo?

....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
..
.
.
.
..
Bingo ! 留意左邊馬路白色的東西, 爆水管呀!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home