<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 4月 15, 2007

very tired today -_-...


physically tired..40%...mentally...60% ...I have got a cold recently...(感冒not傷風) -.- 前日無啦啦係咁流鼻水...不過又無唔舒服...睇中醫就話我感冒了..不過唔太辛苦..頭重重罷了

今日買左Mika隻碟!! Mika - Life in Cartoon Motion. a really good eng album :)
今日在HMV試聽完先買...已有多年無買eng album..呢隻真係抵買架!!! (純熟個人意見= =)
之前聽收音機已經好留意佢隻歌, 今日見到有...當然立刻收購佢啦!!

不過聽到第四首就無聽...因為太累了...我頂唔順-.- 過幾日再品嘗啦 :-)


今日開會....無奈.............又有人無到啦...不過我已經見慣不怪了...(睇化左!! HAHAhaha)
之後第二個會...既然話今日唔駛開....都算啦....已經唔想浪費精神去憎任何人-.-
最無奈係唔開都通知我一聲呀...唉..可能真係我記錯啦

仲有好多presentation...project...paper.....and EXAMS!!
gogogo~

0 Comments:

發佈留言

<< Home