<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 7月 21, 2007

今朝在美心所吃的早餐....基本上而家星期六先會早起...所以先會吃早餐 - -"
平時都早...不過唔會早到食早餐囉

大家都見到...左下角杯野飲....就係所謂的冰雪奶茶...(死火定係叫冰凍奶茶呢?? 我應該無記錯...)
突然..記起...應該叫冰滑奶茶 - -""" 好彩寫寫下blog都記得..
好唔好飲??
1. 冰就真係有啦 -.-" 不過唔係奶茶裡面之嘛
2. 夠唔夠凍?? 冰係奶茶出面....你話冰唔冰凍呢??
3. 夠唔夠滑?? 講真無冰係杯奶茶入面實滑d茶味香濃d啦
4. 會唔會飲多次?? 唔會 - -" 因為要加錢

不過都okay good架...最衰要加$6 - -" 太貴了

辦完正事後...去左muji....竟然要等佢開門 O.o


今朝出去...都無咩人坐bus..今日係咩日子呢??
個感覺好似好多人放holidays - -" 因為平時成架bus都full ga~

今晚有港姐睇...(應該話而家...基本上開始update blog時已經做緊)
小弟都好耐無睇過 - -" 以前細個有頭睇到尾... 近幾年.......睇最尾 1 part 就算
點解....好簡單 港姐質素 (應該話佳麗的美貌) 吸引不到我...同埋我成日覺得靚既都win唔到 - -"
不過今年有個同校既...係咪應該睇下呢?? 雖然大熱...不過睇咁多次...大熱都...win不到的


聽日再講 - -"...

0 Comments:

發佈留言

<< Home