<澄's voyage: 有感而發
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 6月 27, 2005

有感而發

琴日前晚係三色台睇左套有關弱智人仕既節目係講佢地適唔適合談戀愛,雖然我未拍過拖但都感到佢地o個份愛.好真,好單純,好直接.
亦透露出佢地係需要一D生活上既輔助去應付日常生活.
同時亦帶左一D反思比我

不過要認真講就真係有排講.
簡單D講,以前或者而家大家平時行街既時候見到有D弱智人仕or傷殘人仕你可能會見到D人特登避開或者'beer'住人地.我諗你都試過咁做.你可能會話:超~~~你未試過呀. 咁係咪代表你可以繼續去歧視別人呢?




一定唔係啦!
講開又講其實,教育係好重要架.好似我地已前細細個讀書既時候有幾何會學D人生既道理? D老師唔想學校聲譽受損所以好努力咁出題目,功課,諗下點教書,盡快改好D簿.當然都有關心學生既老師啦.不過一個老師又點可以照顧哂咁多學生既德育操守呢?
亦因為太著重學生成績所以有時會忽略德行上既教育.當然屋企人既教育亦都會影響一個人既成長啦.

不過今日暫且唔討論有關老師既問題

我地首先要明白呢個世界係唔公平既.你又會話呢個世界係有法律既,可以令我地有個公平既平台.但法律係死,人係生架wor.再加上法律係唔完善既.
再簡單D,example:一個細路自幼父母相忘,佢連續幾日未食過野.結果佢入左間bread shop偷左舊包食.比人捉左.咁佢有無罪呢? 佢自幼冇人教過佢.佢只係為左生存最基本'胞'肚感覺而去偷野食.所以世界係好矛盾既.呢個問題真係有排諗.
再簡單D一D落後既地區.o個度D小朋友連野都冇得食...書又冇得讀...咁係咪好唔公平呢?



所以我地唔需要歧視人架wor.你歧視人簡直係低能兼白痴連人都不如.可能開始既時候係難D既.你可能會害怕呢D人.但你點都要開始去接受人地架.



再加上亦都令我諗到一D男女既問題...hmm share at next time la

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly:

sor~之前幾日都忙..唔記得搵你去做gum
我禮拜六會去見份工..見完先搵你
88

2:05 上午  
Blogger 澄 Sky said...

............-_-
is gym not gum

11:53 上午  

發佈留言

<< Home