<澄's voyage: 唔熱既夏天-_-
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 7月 23, 2005

唔熱既夏天-_-

琴日出左去旺角.
同阿林去買鞋,去緊既途中見到個女仔都幾靚架~ 但睇落又有小小怪怪地.原來佢化左妝.個面係衛白色.但頸同手就黑黑地. 其實化妝係mic一定化到咁架? 我就唔識啦-.-" 識架話唔該講我知 :D

之後去左mk kcr 個toliet -.-
好scary...有格toliet好似有個阿伯好辛苦咁...係咁係到叫...我聽到都有小小驚.我諗佢應該vomit 緊可能飲大左.

之後,行去旺角電腦中心等.點知一行到去就見到大家.
又睇下波衫咁...其實有時諗落都覺得D球會幾呃錢.件衫改小小就當係新既...咁又吹佢唔'張'D人又係咁買,then行左陣波鞋街.D款都差唔多.其實D 款來來去去都係咁.好彩都搵到. 之後又諗食D乜. 好似有小小求其咁入左一間茶餐廳食.

食完就行返轉頭買鞋. 途中見到部geo牌子既手提.真係幾靚架.但都要差唔多3k$
可唔可以便D架 -_-
之之後去左chic 之堡.

最後當然係去麥花臣球場到睇波.

之後返home.

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly:

化妝梗係喎會化到咁啦..
除非佢係特登..為左show off

wa..咁高興...有米買野呀

2:11 上午  
Blogger 澄 Sky said...

我都冇買野-_-"

乜米都買

8:52 上午  

發佈留言

<< Home