<澄's voyage: 2-9-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期五, 9月 02, 2005

2-9-05

今日一早起身就出左去將軍澳同jasmine食lunch....
之後佢就返歸~咁我就搵個傻妹出來傾下計~
然後就同阿低B ming去tsim sha tsui , 陪佢去到補習個處.咁我就走lu.

自己一個行左一陣,但真係好無聊呀 -__-

今日係mtr度見到兩個primary6仔and女 (i think they are primary 6 or f.1 wa -.-)
girl:今日快d返屋企,我打比你
boy:好呀
girl:好呀~ 咁我地快d返屋企

仲講左好多野既,不過我唔記得
haha~ o個種天真無邪既感覺~! 一個字!!!正!!!!!!

今日返到屋企睇小時候,呢套野好正(起碼對我來講係好正)
講一對兄妹細個o個陣既野...哈哈哈~都好中point~ 一路睇一路諗返細個o個陣d野.

之後,我就開始我漫長既改blog時間.....-.-
由七點幾改到十二點幾...真係痴左線-.-
個死人header整極都唔得...一係preview睇到...但republish左就冇改到 =.="
經過不斷既失敗.....再失敗......再再失敗.....再再再失敗......
之後去睇人地d blog copy左d codes paste落自己度再試下...點知得左.......但係...d post d 字亂哂-.-
超灰....
最後用返自己d codes再嘗試幾次....都唔得...然後問高人指點下...就得左-.-
然後,就cancel埋d死人black line ~ 終於完成 ;)

what a cute 湯圓 -v-


咁都得-.- 勁

0 Comments:

發佈留言

<< Home