<澄's voyage: 24-9-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 9月 24, 2005

24-9-05

睇黎部電腦唔係好得-.-...
成日自己黎招...auto turn-off or 個 monitor 自己熄左轉做黑畫面再開番...好恐怖
可能display card有事?
我都唔係太清楚...
如果部腦有事就'幣加nail' 我仲要學flash and html架 -.-
(打到黎呢到既時候...monitor又熄一熄) err...may be d/l'ed too much ? =.=

今日出左去...申請locker...之後買左枝野飲....飲完第一淡我既然自己同自己講:哇...咁難飲既
-.-真係未試過飲野會令到自己同自己講野....that drink is called 九制陳皮...
真係好似用陳皮沖出黎既陳皮水=.=..................................what a strange taste~!
(but i bought it -.-)
.....wow...my pc is getting owned....monitor keeps to spike -.- lol..

冇啦啦比人貼左....個題目係 "六大擇愛人條件" =.="""

1)緊係要有愛心啦 - 對細路or動物
2)對佢自己同我既朋友再加埋對我既屋企人好
3)做人要夠樂觀
4)唔好淨係識得complain人地既壞處(要識得包容人架嘛)
5)唔好高過我
6)唔好太自我中心

轉貼...睇完呢個綱既人就被貼了 XD (唔想打咁多名...and好似有d人冇diary -.-")
i'll try to leave msg to your diary ga if u have 1 -.-

0 Comments:

發佈留言

<< Home