<澄's voyage: 16-9-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期五, 9月 16, 2005

16-9-05

生日先黎病...
冇乜心情打~再加上都唔知打乜好......nvm







流行曲

填詞:林海峰
作曲:Eric Kwok/Jerald
編曲/監製:Eric Kwok/Jerald

清唱 一開口用喉嚨聲清唱
這樣 才會令你為我拍掌
扮偶像派係我理想

感動 段段歌詞要寫得感動
能夠 講鼓舞及明日理想
一淺白易明人就唱 wo

假音 唱到第二段0黎個假音
震音 震爆個尾音至夠壓場 wo
慘情 我愛你抵死冇好收場
煽情 必兩粒眼淚情緒高漲 wo

去到 chorus chorus要易記易唱 wo
記住要 重複 重複 我為K迷著想
仲要 repeat又repeat 這旋律先算最強
流行曲 要大眾 隨時隨地唱

點唱 手機響用和弦聲即唱
這樣 日與夜我會到處響
日播夜播就最理想 wo

和音 要大量和住咪我走音
懶音 好有風格人人會跟得上 wo

去到 chorus chorus要易記易唱 wo
記住要 重複 重複 我為K迷著想
仲要 repeat又repeat 這旋律先算最強
流行曲 要令到 全場大合唱

再上再上 呢段要越唱越搶
再上再上 呢段會越唱越娘
爭住唱 你記住要出我份糧 冇錢點唱

再上再上 0拿實塊面唱做樣
再上再上 一定會斷氣內傷
三連音 三連音 三連音
三連音 三連音 三連音 音

wo chorus chorus要易記易唱 wo
記住要 重複 重複 我為K迷著想
仲要 repeat又repeat 這旋律先算最強
流行曲 唱就唱 咪求其是但唱

我首流行曲 一定中 一定爆
爭住點唱 羅硬獎

jan owns



Life is full of difficulties. We wont know what the difficulties will be. Possibly, it would be hard for u to overcome it but who knows what will it be?

so stop telling yourself that u cant do this or that (hmm...this is hard to do)
atleast give it a try :)

今日又諗番起已前阿蛇講既野
其實之前都諗起不過唔記得打

It happened in my high school stage

我仲記得係我地成班有'ja'人冇交chem workbook
佢叫我地小息既時候落佢同去解釋點解冇做,於是成班人落去explain law

teacher:你地做乜唔做chem workbook ? 每個人比一個解釋我
student a:唔記得做
student b:冇寫落handbook所以唔記得
student c:冇帶返來
student d:擺左落locker唔記得拎
我唔係好記得自己講左d乜=.=
之後講講下...d人都未explain完....佢就講左句我到而家都記得既野
teacher:解釋就係掩飾唔駛講啦一陣你地比本handbook我扣分
當時年少無知既我地真係吹佢唔脹...

但之後諗番條友(阿蛇)都玩野既...
你叫得我地解釋又唔信我地個解釋話我地掩飾
咁你叫我地解釋黎做乜?
既然你一早假設左我地既解釋係掩飾就唔好叫我地解釋啦
我同你解釋都多餘既-.-....

不過都過左咁耐...算啦...真係吹佢唔脹=_=
=.=..冇啦啦又打到咁多野

0 Comments:

發佈留言

<< Home