<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 9月 07, 2005

今日一早出左去admiralty聽個briefing.....原來冇乜人聽架ja...佢播個powerpoint又廢wor....同website d 野一樣....咁你不如叫我上網睇=.="""

聽完個powerpoint d 人問佢有冇form拎佢又話冇wor..叫我地自己跟住個地址去拎

於是我就走左去長沙灣政府合署拎form la -.-

上到去既時候...咁我就問櫃位個職員
abc=the form i want -.-

我:有冇得拎"abc" form呀?
佢:下? 我地唔派"abc" form架
我:但係d人叫我黎拎wor
佢:你讀邊間架?
我:hku space
佢:我地冇呢隻form架!!! (咁你問我讀邊間黎做乜?-.-")
佢:呢隻form係學校派架,你去問返學校拎啦,佢地d人成日攪錯d野乜都唔知.成日叫d學生黎拎form

於是去cw...拎...終於拎到=_=

到我拎左d form睇一睇既時候....頭先個powerpoint d 野係哂到...仲要有埋詳盡解釋
當時我內心真係彈左個[妖]字出黎-.-

你不如就咁比form我地....叫我黎聽乜鬼姐........
不過...算啦...



2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly:
ha~
咪鬼咁啦~

喂...遲d我會搵你食餐飯
有d好重要既野要話你知
wait me..ok?

8:27 下午  
Blogger 澄 Sky said...

-.-乜重要野?
你話定我知邊日好wor

1:33 上午  

發佈留言

<< Home