<澄's voyage: 26-9-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 9月 26, 2005

26-9-05

今日落好大雨~ 好事黎既~ 好似好鬼耐都冇落雨咁.
今日番到學校見到D好好笑既野...不過我冇笑到既
(如果有friend係我隔黎我實笑-.-)...

事緣...當小弟開完locker既時候...諗住走啦.....咁附近都有好多人開緊locker架嘛..
有個女仔唔知係咪著左條低腰褲.........佢竟然露左成個pat pat 出黎!!!
係成個月光呀~!!!!當時我真係比佢嚇左一嚇...
照計...應該知自己"月光光照地堂"緊架...但佢仲...施施然咁開locker -.-""""

真係...
之後我緊係la la lam走啦 -_-a

7 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Next time you bring a rubber band to.... hahaha~~~

11:43 上午  
Anonymous 匿名 said...

polly:
wa..咁有豔福呀~

6:56 下午  
Blogger 澄 Sky said...

-.- who are u ~ anonymous....
leave your name pls -___-

........i didn't saw her face -.-
just run away iummediately...

3:07 下午  
Blogger Ken said...

wawawa 咁正0,0 我又要睇>_<
不過我都唔知D locker 位係邊

3:10 下午  
Blogger 澄 Sky said...

my one at 3th floor =.=
i still can't beileve the things that i saw

3:20 下午  
Anonymous 匿名 said...

哈哈哈哈

好彩啦你

-- lun

5:15 下午  
Blogger Ken said...

我得閒上黎睇下先-.-'

12:28 上午  

發佈留言

<< Home