<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 4月 02, 2006

周華健既新碟好好聽~
再加上睇埋康熙個訪問. 佢把聲真係好掂 ^__^
好想搵番佢之前d cd ~
可能聽日先update佢首新歌做background music lu

冇得打winning lu~ 前日唔知做乜load唔到入去. 所以我就uninstall隻game.
而家都未搵到個有哂所有updated shirts , names and clubs 既version...
算啦,玩唔玩到冇乜所謂既...不過再遲D -.-..到world cup o個陣就會又想打番.
睇番今年...又係得有線有得睇波......真係BULL SHIT.
四年一度全球既盛事我既然只可以係tvb免費睇到四強and Final -.-
有時錢...真係幾重要架-.-

今日d/l 左CM 06 [championship manager 2006]黎玩...我諗應該係我第一次真係去玩....唔係好識點set d formation tim -.-"
不過講真真係冇乜心機打機,應該話係而家玩又得唔玩又得.
[我完全唔明d人做乜係咁玩o個部三國志既機[機鋪o個部用card玩既機]...係咁郁d牌...有乜好玩呢? =.=
最唔明就係玩賭馬同打麻雀既機....賭錢不如賭真錢啦...[我絕對唔估厲大家賭錢只不過覺得佢地好無聊...] 可能呢d game都會考到你一d tactics 上既野...
而家入機鋪..我基本上係睇人打機...睇5-10 mins到啦,頂龍打一鋪thrill drive 2 or vitrual tennis 2...我真係...其實我不嬲打機都唔會係咁打既..[i mean 街機]
睇住d放完工去放鬆下既人打我都覺得啱啱地...但係睇住班日日都係機鋪附近徘徊既後生仔,都唔知點咁又食煙又爆粗...

講開食煙,點解d人要食煙呢?
1. 為左型?
2. 食左可以relax?
3. 鐘意食?

我真係唔多明...食左有cancer又口臭又牙黃...再加上會害埋身邊既人.
我真係想同o個d食煙既人講句:你好鐘意殺人架?定一話你想死又驚冇人陪你去死呢?
食煙真係冇樣好架嘛...
飲酒都可以話促進blood circulation. (dunno how to type blood in chinese-_-")

唔該唔好食煙啦!!!!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home