<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期四, 6月 29, 2006

今日d/l 左 松たか子 (Matsu Takako) 既 1999-2005 single collection

真係好正~ kaka 如果我冇記錯, 我第一隻買既日本碟就係松隆子既album



就係呢隻啦. 而家聽番d singles 既歌真係好懷念, 其實我都唔多明o個陣點解會買呢隻碟.
應該係鐘意佢wa~ 又好似係貪玩買既. 我都唔多記得lu
不過我就覺得隻碟係好聽既.
遲D post 上黎.

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

polly:
wa~你很有米嗎?
松隆子都買?!
雖然我都好想買...

7:12 下午  

發佈留言

<< Home