<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 8月 20, 2006

查實.....有時諗下...我細個既時候算唔算乖呢?

我諗都算wa....諗黎諗去我好似冇乜做過d曳野....... 小學時最曳都係一早就上左班房.

唔係集會那種, 而係我自己上左班房. 所以有段時期我都唔跟住大隊上班房既. (你地實會諗點解係有段時期呢?)

因為比個老師選左做壁報,所以好多時我同d friend就用呢個籍口一早就上左去班房. XD 其實初期都冇上既. 只不過我地又幫手做自己班既,又做埋低班既. 通常小息時候做既. 我地又成日掛住傾計. 所以進度十分慢 ^^".

到後期就同老師講唔夠時間整. 所以就比我地朝早上去整啦. 我記得到後期, 好似都係上去傾計多 XD haha. 所以冇次整broad係 on time 既.

我仲記得有次唔夠時間幫低班整(其實係我地掛住玩姐....所以唔夠時間).....應該係中秋節既........點知...我到現在都印象深刻 XD HAHAHAHA ... 因為諗住整個月亮......但係又唔想剪個形狀出黎....我地就決定將d黃色紙釘上個broad先...之後就用刀個形出黎...XD...哈哈...真係幾醒...奈何我地當年技巧都未成熟,所以圓形既月亮就變左形.同埋壞埋個broad tim 哈哈哈哈哈....

待續...

0 Comments:

發佈留言

<< Home