<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期六, 8月 26, 2006

頂...識到個.....煩人tim....係時候唔聽佢電話....癡線架- -"

點會一識就講埋d咁既野....算啦...唔鬼理佢.

唔該各位打黎,最好有來電,再唔係留個言比我.如果唔係我會唔聽,再唔係就係我miss左你個call. 最好留言啦.

鋼之鍊金術師今日出啦!!! 又係時候掟錢落海 (HAHA 咁講好似好衰咁)

不過...DeathNote 都未買...-_-

我好想買o個兩套戲(四月物語&情書).....但又驚哂錢兼阻'訂' 因為我睇完既戲都唔會再睇多次.除非好好睇同埋我唔記得左我先會咁做.

讀多年就完lu....會點呢? 我都唔知..

0 Comments:

發佈留言

<< Home