<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 7月 22, 2007




今日又係好熱....真係遲早要出 warning叫市民唔好出街 - -"

其實香港仲有無人關心溫室效應呢個問題呢??

起碼我發現bus既冷氣真係調整左無已前咁凍 , 而家又好多環保團體不斷呼籲環保...

example: 調高室內辦公室冷氣溫度至25.5 C

我覺得24度都ok既...不過呢家個情況真係越來越惡劣...大家幫幫手啦

其實由細聽到大既全球溫室效應問題 Global Warming... 到呢家都聽過十幾年... 但情況卻越來越嚴重 - -""

真係好可笑....

如果小弟而下一些資料有錯請指正... 因為我都係以前聽番來

其實其中一個解決辦法係 reduce the CO2 (二氧化炭) production

example:
1. use public transportation
2. 減少使用私人汽車

當然仲有好多...(factory..air pollution...)但不詳述了...

單呢兩個問題就有排搞...唔睇local 睇下上面中國, 市民購買力不斷上升...

市場咁大...你慌車商唔會去食呢舊肥豬肉咩...分都有排分...

我好覺得叫人減少用私家車係行唔通既 - -" (可以方便自己出入...身份像徵...等等)

學下日本仔研發下d 用電叉 or 用太陽能 既車啦 - -" (唔排除其他國家有同類型研究,不過我一時只諗到日本有...可能中國都有研究...不過我未聽過)

唔單只係中國...所有有能力既國家都應該咁做

但實行性比較低...(又係錢既問題...自己諗下啦)

我都無謂講咁多 - -" 應該大把人都知

簡單來講...如果全球可以出一份力既人都唔幫下手...大家心中有數啦

0 Comments:

發佈留言

<< Home