<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期四, 9月 06, 2007


前幾日上網同人買左本kindai雜誌, 今日收到了...
先前完全唔知道有aya的poster...天啊...太感動了 XD

今日買既...我竟然買錯味......仲要開黎食既一刻我先察覺到...
天啊...我竟然這麼大頭蝦
睇完17期...唔...不斷有新線索出現......照進到看來要過20期個故事先會完

仲有好多野未睇 - -" 我諗起碼都要 K.O. 哂成個 Trick series... (時間足夠嗎?)

學校方面..唉到呢家都未知個timetable...你想點呀...做野唔可以快d架咩?
你唔好等到要番去聽埋d無聊talk先講我知 - -" (睇黎十成十都係咁...)

Otaku'ing ? err...time to control myself a bit :)

0 Comments:

發佈留言

<< Home