<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 7月 25, 2005

琴日一早起身就預備整salad,之後就油窗. 油完之後成手都係油-_-" 所以最後叫左細妹幫我整salad. 其後,發現左...原來用天拿水洗完手...隻手好似漂白左咁....(但今日睇番隻手又好似冇乜事咁)

之後ming ming call 左我出去.陪佢食lunch,去左o個間.........(唔記得左個名XD)總之係大中巴士站對面啦.其後,行左陣超級城.之後ming ming 話去捐血,咁就陪佢捐啦. 當我地諗住出發既時候,佢個friend話mk 個捐血站好dirty,新聞講過有人係o個到染左aids.所以最後決定去kowloon bay.

其後....好似係見到佢家姐,成個賓妹咁 XD !!!!!! (如果你睇到唔好嬲呀~哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈)then我地去左影相,同埋睇下又冇戲睇.其後,去左ikea and 書局.跟住就上左機鋪.話~!原來出左thrill drive 3, 有safe belt架.撞車o個陣safe belt會拉一拉你.睇落都幾得意.
我玩左一鋪thrill drive 2.見到D人係到跳para para dance機,個男仔跳得幾好.又見到D人係度打鼓.但好似打到抽筋咁-.- 都係我個人睇法姐.



之後經過美國xx樂園.當然.....係去夾公仔啦! 今次夾到兩個hello kitty :D 送左俾傻ming. 之後去左kfc食. 跟住傾左陣計就返屋企lu~

0 Comments:

發佈留言

<< Home