<澄's voyage: 5-9-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期二, 9月 06, 2005

5-9-05

今日出左去wc到聽briefing關於add/drop/swap既方法...都幾多人呀
之後終於見到個契妹 -.-""" 你好似無乜點變wor....
其後,就去左搵個傻妹o係kb周圍行下咁...去左玩d低B game -.-""" 不過幾好玩架 and the piano game....eww........i think there should have some ways to play it -.-"""" or i should go learn paino...sad
仲有夾公仔...不過夾唔到law -__- 唉...
之後我地去睇左d mobile...omg!!! 部samsung -.- 好靚呀,如果係會員有discount tim (but...我唔係)...
現實 = 冇乜$$呢-.-"""可惜可惜...

之後上左去玩uno...比人話我廢tim......T_T 咁我真係好耐冇玩嘛...
仲比我見到傳聞既himhim...OMG he is so cute !!!
好小見到d咁得意既細路(定係叫o靚仔呢?)

返到屋企再check個time-table...發現同契妹d 時間係完全唔一樣架!哈哈哈哈哈-.-
激死左.....不過可能我調完堂之後會有d近番d wa....(waiting the master time-table-.-")

有小許後悔冇參加到o camp...但參加左又點去聽個...關於fund既briefing呢? =.=
so nvm la~~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home