<澄's voyage: ANGER
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期五, 9月 30, 2005

ANGER

唔知點解...我好鬼憎呢個人....let me let him be X

This X gaylord...actually i dun know him much. I just know his news from friends...

基本上...只可以話我係知佢係乜水但從未講過野....呢條粉腸.....我諗佢都知道我唔like佢
今日我地仲互'BEER' 左對方一下

唔該你死開D , 唔好比我見到你 . 你D咁既廢柴見到你後面已經覺得好討厭

0 Comments:

發佈留言

<< Home