<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 4月 09, 2006


時間

對於每個人黎講都好重要,我諗大部份人都好認同呢點.
但係點解呢個世界仲會有咁多人遲到呢?
我真係諗極都諗唔明.
好心D咁諗: 可能人地之前o個日好夜訓呢.
可能人地趕唔切黎呢.
但係...一次我都明.但係一次遲過一次又點解呢? 起唔到身? 你講笑呀.
我住咁遠到仆出黎啦. 你地住邊呀? 就算你住得好遠都係咁話. 講明哂幾點,你話遲左起身?
定係約定幾點等既時候已經預左例遲呢?
咁....約黎仲有乜義意呀!
不如話我約你禮拜日係M記等. 到時邊個去到邊個等先囉.

真係頂你個肺!

好啦...黎到又係到整自己d功課. 俾意見又懶係串咁. 真係我仆你個街!!!!!! -.-凸
(咁Q耐冇爆粗,真係...shit)
你咁叻準時d到啦學洪金寶話齋:delay no more !!!!!!! XD

睇開個blog既各位,唔好意思寫左d 粗口tim
其實我唔係好嬲.只不過真係頂唔到d人做人既態度.

你唔做我冇所謂,但係遲到當乜事都冇我真係唔得.sorry都冇句.當然遲少少我冇所謂. 班人遲幾多我就唔講啦,講埋都多餘.
你地覺得我唔出聲,覺得我白痴,唔記得我個名,覺得我樣衰,覺得我廢,我冇所謂.
但係咁既態度我真係頂唔到.
你試下等人咁Q耐睇下你紋唔紋!!!

如果係friend遲我又冇乜所謂.但係開會都遲-.-
算~唔想再講.

今日係park到食野,又有隻pigeon飛埋黎,咁我就掟左d bread 佢食.
哈哈..之後又飛左隻 pigeon黎再加兩隻麻雀. 我再掟多一塊仔bread,點知隻麻雀唔夠快-_-"
比隻pigeon食左....然後兩隻pigeon就圍住我行.d麻雀就跳黎跳去.哈哈哈好得意!
之後就走lu,因為驚比人鬧我餵雀 ^^"

0 Comments:

發佈留言

<< Home