<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 4月 23, 2006


今日去左睇南華對公民....唉...雖然我對本土足球無好大與趣.
但係今日睇住佢降班都有少少可惜.

今日D氣氛真係幾好. 可能因為南華護級戰既關係啦. 真係幾多人睇架.
有D 阿叔阿伯都好好火係咁爆粗 :) 哈哈哈哈

當時覺得:

講真...D 球員真係唔多掂,有D好似亂傳個波咁,有D又唔多願跑咁. 大佬你自己可能降班呀-.-" 比D心機啦! 有個仲斬波都斬唔起. 就係咁比d 阿伯問候家人啦~
成場波好似得歐偉倫肯比心機踢咁...南華其他人好似未訓醒咁T_T" 最pk係公民個隊長2號仔, 撞撞佢都要係度拖延時間, 基本上由佢地領先一球開始已經係度拖=.=" (真係毫無體育精神) 不過又唔怪得佢地既......
個旁證又shot shot 地冇越位都話越-.- , 球證又傻傻地咁. 好似乜都睇唔到咁.

好鬼多碟聽-.- Eason Concert 掂呀! 鄭中基 都掂 !!! 隻 Perfect Match 又掂!!!!!!
鄭中基隻碟都未聽完=.="

今季d日劇好好睇, 起碼有3套 我會繼續睇! -.- 但係...好似冇乜時間lu....
基本上而家除左15/16 , news report, Jamie's Great Escape,港台節目 同埋我們這一家. 我都唔會點睇local d 節目

i'll introduce the programme on tmr ~

0 Comments:

發佈留言

<< Home