<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期一, 7月 03, 2006

World Cup 得番 3 場 ~

唉~完左之後我諗我會唔係好慣.

巴西出左局講真感覺唔大,都預左佢地會輸. 不過估唔到踢咁多場都踢得咁差姐.
四強最鐘意就係Portugal , France 都okay既因為有Zidane 但係Portuga 又有我鐘意既Figo 所以講真都唔想佢地輸. 而Germany vs Italy. 我就support Germany啦.

係時候再諗諗....可能呢鋪都幾麻煩......我唔想再浪費咁多時間

0 Comments:

發佈留言

<< Home