<澄's voyage: 意想不到禁HAPPY!
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期日, 8月 05, 2007

意想不到禁HAPPY!

琴日去飲茶 ~
ebi 同 tofu... wow my fav.










不過...琴日有件勁happy既事...


話說等緊屋企人既時候,



我就見橫掂都係等...不如行下d 影碟鋪啦

見到堂本剛用ENDLICHERI☆ENDLICHERI 名義出既碟, 之前行過都唔見有既, 隻碟既歌一早都d/l 左, 見無聊咪行去睇下囉

點知...
哇...後面o個隻竟然係...

竟然比我見到你...
連價錢都無睇, 我就毫不猶豫就攞左上手, 當然唔係特別版啦...不過我都唔理係乜版啦, 最緊要攞住條手 XD

點知睇真d...唔係wor呢隻日本版黎架bor..成3000 yen 再睇下個價錢 $89 唔係wa..
真係咁好彩???? 賺左成舊幾水 ^_^ 我當堂真係差d笑左出黎...(當然呢隻02年既舊碟, 可能會減價減到咁wa...)
不過, 番到屋企上網去yesasia check下 真係仲係 3000 yen 呢個價...究竟係呢間野唔識貨定舊碟係賣呢個價?? 講真...咁既價錢我覺得真係低左D wor..
講真我淨係考慮買台版...This moment實在係開心到傻左

I AM SO LUCKYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
I hope I can get the [si:] and limlied edition of 街 later la :D

0 Comments:

發佈留言

<< Home