<澄's voyage
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 9月 12, 2007

今日 Orientation Day...

睇落好多日 XD 仲幾多人無位坐...

點知條友 (斯文些講係其中一個lecturer) 竟然話 : "我地而家搵緊房分開兩批人, 我地都估唔到咁多人來, 諗住好多人會唔到. "

當堂真係覺得...要比個咁既人教真係 -.- bull shit ~~

擺明睇死我地 - -" 不過都無所謂既, 你有你睇法, 我有我感受 ~ 唔鬼理 ~

之後就分左 uwa d 人去第二間房...聽完...交form...走得...回家...

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home