<澄's voyage: 26-7-05
Lawyer
Lawyer

楊冪楊冪

星期三, 7月 27, 2005

26-7-05

琴日陪左ming姐 XD(哈哈哈哈) 去give blood save life (捐血). 原來要填form...咁鬼多question要答.

其後o個 D 人 (我諗都可以叫佢地做護士既) 叫我落車行下,因為愈來愈多人,佢話太多人係架車度會令到空氣唔流通令到捐血既人可能會唔舒服.叫我廿分鐘後返來so...咁就周圍行下. 大圍個商場好臭-.-"....但又好多人係入面.

捐完後,我地就去左....又一城食野啦.幾好食呀

其後就去左九龍灣,ming ming去左接個細路仔放學,我就去左書局睇書....有本書好掂!講有關攝影既,不過賣$160 -.-" 搶錢咩.世界係現實既錢唔係萬能,不過冇錢又真係幾煩....其後就周圍行下等埋ming 去睇下有乜戲睇. 我地睇左老友狗狗. 都幾好睇.尤其係最後既一個故仔...好tounching.
之後我地去左茶餐廳食dinner

其後返到大埔既時候,見到好多人圍住馬會睇六合彩既派彩結果and number. 好似有人中左咁.
我諗遲D都要去買次六合彩.

中左就....




先算啦 XD

再祝ming ming 生日快樂~!

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

先生 : 多謝你既祝福喎~!

1:28 上午  
Blogger 澄 Sky said...

小姐:唔駛咁客氣既~ 玩得開心D啦~

11:25 上午  

發佈留言

<< Home